Α

Acai berry: Περιέχει μεγάλες ποσότητες σιδήρου, ασβεστίου, υδατανθράκων, αντιοξειδωτικών, ωμέγα λιπαρών οξέων, φυτικών ινών, αμινοξέων και βιταμινών Α και C. Το Acai Berry έχει χαρακτηριστεί και ως υπερ-φρούτο, καθώς θεωρείται ότι ενισχύει στο μέγιστο την ενέργεια και την αντοχή. Τα αντιοξειδωτικά που περιέχει συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του σώματος.

 

 

 
Αβοκάντο: Aρκεί το 1/5 από ένα μεσαίου μεγέθους αβοκάντο που έχει 55 θερμίδες, για να μας προσφέρει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά, όπως φυτικές ίνες, κάλιο, φυλλικό οξύ και λουτεΐνη (ανήκει στην οικογένεια των καροτενοειδών). Είναι πλούσιο σε βιταμίνες A, B, C και E, ενώ προσφέρει και τα 18 βασικά αμινοξέα, τα οποία είναι απαραίτητα στο σώμα για να συντεθεί μια ολοκληρωμένη πρωτεΐνη. Ακόμη, περιέχει σελήνιο, ψευδάργυρο, φυτοστερόλες και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Η επίδρασή του στον ανθρώπινο οργανισμό είναι ιδιαίτερα ευεργετική, αφού ενισχύει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και προάγει την υγιή λειτουργία του αναπαραγωγικού συστήματος, έχει εξαιρετική αντικαρκινική δράση, βοηθά την πρόληψη και την αντιμετώπιση τόσο της οστεοαρθρίτιδας όσο και της ρευματοειδούς αρθρίτιδας, ενώ προσφέρει προστασία από τις καρδιοπάθειες. Eπιπλέον, είναι πολύ σημαντικό για την υγεία των κυττάρων και της καρδιάς, διευκολύνει το σώμα να απορροφήσει περισσότερα λιποδιασπώμενα συστατικά από τις τροφές, ενώ διαθέτει σημαντικές ενυδατικές και επουλωτικές ιδιότητες για το δέρμα.

 

 
Ακτινίδιο: Είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά όπως κάλιο, μαγνήσιο, φώσφορο, φυτικές ίνες και ιχνοστοιχεία. Επίσης, διαθέτει περισσότερη βιταμίνη C σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο φρούτο, αρκεί να καταναλωθεί αμέσως μετά την κοπή. Η ύπαρξη πολλών βιταμινών, καθιστά το ακτινίδιο ιδανικό μέσο για την ενίσχυση της άμυνας του   οργανισμού κατά των μικροβίων. Επίσης, απομακρύνει τον κίνδυνο θρομβώσεων στο κυκλοφορικό σύστημα και διασφαλίζει τη σωστή πέψη και την εύρυθμη λειτουργία του εντέρου λόγω των φυτικών ινών που διαθέτει. Τέλος, συντελεί στη βελτίωση της όρασης, εξαιτίας του αντιοξειδωτικού λουτεΐνη που περιέχει.

 
Ανανάς: Είναι πλούσιος σε βιταμίνες και μέταλλα, μεταξύ των οποίων η βιταμίνη Α, η βιταμίνη C, το ασβέστιο, ο φώσφορος και το κάλιο.
Επίσης, έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε λίπος και χοληστερόλη, ενώ είναι πλούσιος σε φυτικές ίνες. Η υψηλή περιεκτικότητά του στην αντιοξειδωτική βιταμίνη C συμβάλλει στην προστασία έναντι της εμφάνισης νοσημάτων φθοράς όπως καρδιαγγειακών παθήσεων, διαβήτη και καρκίνου, ενώ μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα. Η πλούσια σε αντιοξειδωτικά σύστασή του, μπορεί να μειώσει σημαντικά τον κίνδυνο     εμφάνισης καταρράκτη. Η βρωμελαΐνη που περιέχει συμβάλλει καθοριστικά στη διαδικασία της πέψης, βοηθά στη φλεγμονή, στην πήξη του αίματος και στην αναστολή της ανάπτυξη ορισμένων όγκων.