Γ

Γαριδάκια: Είναι το νούμερο 1 τρόφιμο που αποφεύγουν οι διαιτολόγοι! Έχουν πολύ μικρή θρεπτική αξία, ενώ ταυτόχρονα είναι πλούσια σε θερμίδες, κυρίως λόγω της μεγάλης περιεκτικότητάς τους σε λίπος. Δεν προσφέρουν στον οργανισμό απαραίτητα συστατικά, όπως βιταμίνες, μέταλλα και αμινοξέα. Η χαμηλή περιεκτικότητά τους σε φυτικές ίνες τα καθιστά επίσης τρόφιμα με χαμηλή ικανότητα κορεσμού. Το αποτέλεσμα αυτής της ιδιότητάς τους, είναι η αυξημένη όρεξη μετά από μικρό χρονικό διάστημα.

 

 
Γκουάβα: θεωρείται υπερ-φρούτο, καθώς είναι πλούσια σε βιταμίνες Α και C, Ω-3 και Ω-6 λιπαρά οξέα, κάλιο, μαγνήσιο και φυτικές ίνες.