Κ

Καραμπόλα: Είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε βιταμίνη C. Λόγω της περιεκτικότητάς του σε οξαλικό οξύ, καλό είναι να αποφεύγεται η κατανάλωσή του από άτομα που έχουν προβλήματα στα νεφρά.

 

 

 
Καρύδα: Είναι σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών στοιχείων, βιταμινών και μετάλλων. Αποτοξινώνει το ανθρώπινο δέρμα, προστατεύοντάς το από τη δημιουργία ελεύθερων ριζών, ενώ χαρίζει βαθιά ενυδάτωση στην επιδερμίδα, απομακρύνοντας τα επιφανειακά νεκρά κύτταρα και αφήνοντας το δέρμα λείο, απαλό και φωτεινό. Στην κοσμητολογία, το λάδι καρύδας είναι πασίγνωστο για την αντιγηραντική και αντιοξειδωτική του δράση, καθώς έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη E και φυσικά καροτένια, ενώ καταπολεμά ήπιες περιπτώσεις ψωρίασης και εκζέματος. Το λαουρικό οξύ που περιέχει σε αρκετά μεγάλο ποσοστό, είναι αρκετά αποτελεσματικό σε παθήσεις του ανοσοποιητικού.

 

 
Κέιλ (kale): Ανήκει στην οικογένεια των σταυρανθών. Βοηθά στην ενδυνάμωση των οστών, αφού περιέχει τεράστιες ποσότητες ασβεστίου, ενώ είναι εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών και αντικαρκινικών ουσιών. Η μεγάλη του περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και οι μηδενικές του θερμίδες το καθιστούν απόλυτο ρυθμιστή της πέψης και μια εξαιρετική επιλογή για όσους κάνουν δίαιτα και ακολουθούν ένα πιο υγιεινό διαιτολόγιο.
Κουραμπιές: Έχει πολλές θερμίδες και αρκετά λιπαρά, ιδίως κορεσμένα, που θεωρούνται επιβλαβή για το καρδιαγγειακό σύστημα. Μπορείτε να προτιμάτε τους μικρούς σε μέγεθος κουραμπιέδες, για να μειώνετε τις θερμίδες και τα λίπη που προσλαμβάνετε.