Μ

Μάνγκο: Συνιστούν πολύ καλή πηγή βιταμίνης C και Α, συνεπώς έχουν αντιοξειδωτική δράση. Η βιταμίνη C συμβάλλει στο σχηματισμό γλυκογόνου αλλά και στη διατήρηση του ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ η βιταμίνη Α έχει σημαντική συμβολή στην αύξηση των οστών και την διατήρηση της όρασης. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, χαμηλά σε λιπαρά κι έχουν λίγες θερμίδες (110 θερμίδες ανά τεμάχιο). Η κατανάλωση ενός μάνγκο την ημέρα καλύπτει το 40% των αναγκών μας για φυτικές ίνες, συμβάλλοντας στην ομαλότερη λειτουργία του εντέρου και περιορίζοντας τον κίνδυνο για ορισμένες μορφές καρκίνου. Επίσης είναι μια τροφή χαμηλή σε νάτριο, συνεπώς μπορεί να καταναλωθεί από άτομα που ακολουθούν διατροφή για τον έλεγχο της αρτηριακής πίεσης. Επιπλέον, τα μάνγκο είναι πλούσια σε ένα ένζυμο που έχει καταπραϋντική δράση για το στομάχι και περιορίζει την εμφάνιση δυσκοιλιότητας και σπαστικής κολίτιδας.

 
Μαρόν γλασέ: Δεν περιέχουν λιπαρά (ένα κάστανο έχει λιγότερο από 0,3 γρ. λίπους) και έχουν σημαντικά λιγότερες θερμίδες από τα υπόλοιπα γλυκά. Επίσης, τα κάστανα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και ιχνοστοιχεία.
Μελομακάρονα: Εάν είναι σπιτικά κι έχουν παρασκευαστεί με ελαιόλαδο (και όχι με σπορέλαιο και βούτυρο, όπως αυτά του εμπορίου, τα λιπαρά τους είναι μονοακόρεστα, τα οποία είναι ευεργετικά για το καρδιαγγειακό σύστημα.

 

 
Μπακλαβαδάκια: Λόγω του βουτύρου που περιέχουν, έχουν αρκετά γραμμάρια «κακού» για την καρδιά ζωικού λίπους. Ωστόσο, περιέχουν και ωφέλιμα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα από τους ξηρούς καρπούς της γέμισης. Αντίθετα, ο παραδοσιακός σπιτικός μπακλαβάς γίνεται με ελαιόλαδο. Συνεπώς, περιέχει ωφέλιμα μονοακόρεστα λιπαρά οξέα.