Φ

Φραγκόσυκα: Διαθέτουν πληθώρα βιταμινών, αλκαλοειδών και μεγάλη ποικιλία φυτοχημικών ουσιών. Είναι πλούσια σε φλαβονοειδή όπως η καμφερόλη, η κερκετίνη, η καρκισίνη και άλλα. Επίσης, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, βιταμίνη C, ασβέστιο και μπεταλαΐνη. Οι ευεργετικές τους επιδράσεις είναι πολλές. Έτσι, προλαμβάνουν το αντιοξειδωτικό στρες και προστατεύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, θωρακίζοντας τον οργανισμό απέναντι σε φλεγμονώδεις νόσους, όπως το άσθμα και διάφοροι τύποι αρθρίτιδας. Ακόμη, βοηθούν στην καλή υγεία των ματιών και της επιδερμίδας και γενικότερα προάγουν το σχηματισμό ισχυρού συνδετικού ιστού στο πεπτικό και ουροποιητικό σύστημα, ενώ προλαμβάνουν την εμφάνιση οστεοπόρωσης. Τέλος, προστατεύουν από διάφορους τύπους καρκίνου και παθήσεις της καρδιάς.

 
Φρούτα του πάθους: Εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, B-καροτίνης, καλίου, μαγνησίου και σιδήρου.

 

 

 

 

 
Φρούτο του δράκου (dragon fruit/ pitaya): Ένα από τα πιο θρεπτικά και γευστικά εξωτικά φρούτα, που ανήκει στην οικογένεια των κάκτων. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη C, πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, μέταλλα, καροτένιο, ασβέστιο, βιταμίνη Β1, Β2, Β12 και φώσφορο. Ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και το μεταβολισμό, μειώνει τα επίπεδα της χοληστερόλης κι ενυδατώνει το δέρμα, ενώ βελτιώνει την όραση, τα προβλήματα άσθματος και το βήχα. Ακόμη, ενισχύει τα οστά και το σχηματισμό των υγιών δοντιών.